Check with seller Order Processing Intern Quận Tân Bình
- Location: Hồ Chí Minh, Tân Bình, Quận Tân Bình, Hồ Chí Minh, VietNam
Mô tả công việc
A – Order processing – Sales Orders Check orders with customers before processing to systemFollow up with Logistics on cancellation/ modification or any special requestsPrepare Sales Contract as customer request align with company policies and monitor contract terms until it closed
B – Delivery ArrangementRequest customers to settle the payment against contracts/ schedulesCheck the availability of goods and issue invoices as per requested from customers and align with company policiesCoordinate with Finance team to handle customer complaints/ requests relating to invoices such as cancellation, correction reports, rebate, etcC – Administration Tasks & Team Support File documents according to policiesCheck and reply requests via email and telephone relating assignments and recordBack up other team members when requested
Yêu cầu ứng viên Bachelor Degree in Economics/ Foreign Trade/ Business Administration or relevant majors
Experience in Customer Service or Market ResearchKnowledge in Foreign Trade activities (documents)An excellent customer service attitude and the ability to interact with customers in a professional manner are required
Ability to work both independently and as a team member under high pressureHaving problem-solving skill and customer driven skill
Having strong communication (both in writing and speaking Vietnamese and English) interpersonal skillsEnthusiasm, adaptability, team-spirit and detail-oriented are requiredProficient computer skills in MS Office (Word, Excel) Quyền lợi Monthly stipend and transportation allowanceA robust development framework for you to learn and grow with class-room training, coaching and on-the-job learning
A various mix of projects for stretching yourself and chances for international exposure as well as career acceleration
The privilege of working for one of the Best Places To Work in Vietnam where young people are empowered to take ownership in their work, do the best for our customers, and make the most of their energy
Cách thức ứng tuyển Hạn nộp hồ sơ: 18/04/2024
Useful information
- Avoid scams by acting locally or paying with PayPal
- Never pay with Western Union, Moneygram or other anonymous payment services
- Don't buy or sell outside of your country. Don't accept cashier cheques from outside your country
- This site is never involved in any transaction, and does not handle payments, shipping, guarantee transactions, provide escrow services, or offer "buyer protection" or "seller certification"
Related listings
-
Trưởng Phòng Kinh Doanh Làm Việc Tại Tân BìnhViệc tìm người - Quận Tân Bình (Hồ Chí Minh) - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc - Tư vấn thông tin sản phẩm cho khách hàng - Quản lý hỗ trợ nhân viên kinh doanh, training các kỹ năng - Tư vấn, xúc tiến môi giới, chốt hợp đồng bất động sản (Nhà phố, Dự án đất nền, ) - Xây dựng và thiết lập hệ thống khách hàng tiềm...
-
Nhân Viên Thu MuaViệc tìm người - Quận Tân Phú (Hồ Chí Minh) - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc 1 Quản lý quyền Admin của hệ thống (60%)- Tạo và quản lý code, thông tin sản phẩm, nhà cung cấp trên hệ thống - Xây dựng, cập nhật content sản phẩm bán trên website công ty - Test các phần mềm, app liên quan bộ phận Thu mua 2 Phụ trác...
-
Kế Toán Tổng Hợp HCMViệc tìm người - Quận 1 (Hồ Chí Minh) - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc Vị trí: Nhân viên Kế toán tổng hợp Bộ phận: Kế toánThời gian làm việc: 8h00-17h30 Nghỉ chiều Thứ Bảy và Chủ NhậtMÔ TẢ CÔNG VIỆC:Phụ trách các công việc của đầu kế toán tại Beemart HCM, phối kết hợp với đầu kế toán tại Hà NộiKế toán nộ...
Comments
Leave your comment (spam and offensive messages will be removed)